Speld-fail:(

Had opeens een idee voor een stukje op de Speld, ze hebben het niet geplaatst helaas, blijven oefenen Raymond

Luuk Ikink stopt met Boulevard: ‘Ik wil mijn kinderen naar bed brengen’

Al na twee dagen stopt Luuk Ikink met de presentatie van RTL Boulevard. “Het is me toch tegengevallen, door het vroege uitzendtijdstip is het niet mogelijk om mijn kinderen naar bed te brengen”, verklaart de presentator zijn besluit. Ikink en zijn vrouw Simone hebben op dit moment een zoontje van bijna een jaar oud. “Maar een broertje of zusje voor Lieuwe zit zeker in de planning. Die wil ik dan natuurlijk ook naar bed kunnen brengen”, legt Ikink uit.
Het is niet voor het eerst dat RTL Boulevard een belangrijk gezicht verliest omdat die zijn kinderen naar bed wil brengen. In 2005 stopte Beau van Erven Dorens ook om deze reden bij het programma. Inmiddels zijn zijn kinderen oud genoeg om zichzelf naar bed te brengen.
RTL-programmadirecteur Erland Galjaard respecteert de beslissing van Ikink: “Het is tegenwoordig heel normaal dat vaders hun kinderen naar bed brengen. We hebben er maanden van voorbereiding opzitten met Luuk, maar dat was altijd overdag, dan kon hij zijn zoontje ’s avonds gewoon naar bed brengen. Ik kan me goed voorstellen dat dit hem na twee dagen vies tegenvalt en wens hem alle geluk toe met zijn gezin.”
Geef een reactie

