Zo leuk….

Mijn eerste publicatie op internet ooit, op 31 maart 2006, teruggevonden via de onvolprezen wayback-machine op web.archive.org

Eerste keer
Het gebeurt steeds maar één keer dat je iets voor het eerst doet. Maar dit is niet mijn eerste keer dat ik probeer een eigen weblog op te starten. Jaren geleden ondernam ik al eens een poging bij die geweldige Nederlandse dienst web-log.nl. Maar dat heb ik al snel opgegeven. Toch zal ik die gedachte blijven koesteren, het was tenslotte mijn eerste keer.

Dit is een nieuwe poging en ik hoop dat deze langer zal duren. We zullen zien…

Geef een reactie

